HTML

Enschede-i élet

Enschedeben töltött erasmus-os hónapok

Friss topikok

  • Roli: És miért kell látnia red light district-et mindenkinek? Részletezd! :D (2008.04.15. 22:51) Amsterdamban
  • gklka: Köszönjük :P A képek jók amúgy :), képriport az rulz. (2008.04.11. 01:33) Bank again
  • gklka: Hát, szerintem azért a BME pár nagyságrenddel szebb :) (2008.04.11. 01:32) Egyetem
  • Roli: Írj már valamit, így hiába csekkolom a blogod! :) Biztos egyfolytában füvezel, azt nem érsz rá. Ez... (2008.03.13. 02:43) Sörváltó
  • Gábor: kössz a linket, de azt az oldalt próbáltam elsőnek. Ezek ilyen custom helyi modellek, de azóta már... (2008.03.04. 05:41) Képek Gábortól :)

Linkblog

Itteni magyarok

2008.02.25. 14:52 vekony

Meglepő, de vagyunk egy páran. Először is van egy évfolyamtársam a bme-ről, akivel az útközben idefelé találkoztam, szóval nem sok mindent tudtunk egymásról. Jó fej srác, és benne van minden buliban, már otthon is ötös volt mindenből, szóval nem hinném, hogy neki túl nagy gond lesz az itteni tanulmány. Ő sem tudott elfogadtatni otthonra tantárgyat, és mivel otthon a hálózatok biztonsága szakirányon van, ezért itt a telecommunication szakirány óráit hallgatja.

Van egy srác a pázmányról, akinek az önlabos konzulense itt tanít és főleg azért is van itt. Szóval szerintem az önlabját fogja csinálni elsősorban majd itt, meg felvett egy két tárgyat, bár nincs közös órám vele. Ő is jó fej srác, ő is benne van minden buliban.

Akkor volt egy órám, ahol hallom, hogy két emberke egymással magyarul beszél, úgyhogy bemutatkoztam. Volt egy srác, aki a debreceni egyetemen van, programtervező matematikus, és már itt van augusztus óta, illetve egy lány, aki az elte-ről van szintén programtervező. Ő az előző negyedév óta van itt.

Akkor a pázmányos srác tudta, hogy van itt egy magyar lány, aki a dokroriját csinálja, de vele csak egyszer találkoztam, úgyhogy sokat nem tudok róla.

A könyvtáros élményemet pedig már tudjátok. Az a srác itt a postdoktoriját csinálja, és félállásban van itt valami kutató munkában. Ő egyébként matematikus, és szerintem elég jól tolhatja a gyerek,  mert ahogy kérdeztem itt a maxwell egyenletek hibabecslésével foglalkozik. És ennek a srácnak van egy barátja, aki erdélyi, és tud magyarul. Az egyik bulin egy portugál srác hozott valami innivalót, hogy kóstoljuk meg, hát én megkóstoltam és mondtam, hogy hát ezaz a jó kis hazai pálinka, és kérdeztem is rögtön, hogy honnan van, és akkor mondta, hogy ettől a román sráctól. Úgyhogy szerintem szép lassan minden magyart felderítünk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vekonyn.blog.hu/api/trackback/id/tr65353797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee 2008.02.27. 09:54:35

Ez marha jó, egy portugál gyerek kínál erdélyi pálesszal. :D Mit várt amikor a kostolót adta? hogy majd jól kiköhögöd a beled, meg véged lesz? Ehhez képest te meg: Aaaa de király, honnan szerváltad?
Vagy h volt? :) Mert én ezt tudom elképzelni. :)

vekony 2008.02.27. 20:53:21

Hát igen ez kb. úgy volt, ahogy mondod. A portugálnak a szomszédja ez a román srác és a buliban adott a román srác neki mondjuk egy ilyen jó fél decit, aztán azzal járkálgatott, de nem nagyon fogyott neki, úgyhogy odajött hozzánk, és mondta hogy kóstoljuk meg, hát én megkóstoltam, aztán egyből megörültem neki és mondtam is neki, hogy hát ilyen nekünk otthon dögivel van, aztán mondta, hogy akkor nekem adja(alig várta szerintem, hogy rásózza valakire).Kérdeztem tőle, hogy honnan van és akkor mondta a sztorit.
Utána adtam a többi magyarnak is.:) Ők is megörültek egyből, de mondtam, hogy hát több nincs:)
süti beállítások módosítása