HTML

Enschede-i élet

Enschedeben töltött erasmus-os hónapok

Friss topikok

  • Roli: És miért kell látnia red light district-et mindenkinek? Részletezd! :D (2008.04.15. 22:51) Amsterdamban
  • gklka: Köszönjük :P A képek jók amúgy :), képriport az rulz. (2008.04.11. 01:33) Bank again
  • gklka: Hát, szerintem azért a BME pár nagyságrenddel szebb :) (2008.04.11. 01:32) Egyetem
  • Roli: Írj már valamit, így hiába csekkolom a blogod! :) Biztos egyfolytában füvezel, azt nem érsz rá. Ez... (2008.03.13. 02:43) Sörváltó
  • Gábor: kössz a linket, de azt az oldalt próbáltam elsőnek. Ezek ilyen custom helyi modellek, de azóta már... (2008.03.04. 05:41) Képek Gábortól :)

Linkblog

A város képekkel

2008.02.11. 15:30 vekony

Képek a városból, főleg a sétáló utcákról:( már előre mondom, hogy nem vagyok fotóművész, meg nincs, nem tudom milyen király gépen, úgyhogy ezek vannak a válogatás igénye nélkül)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vekonyn.blog.hu/api/trackback/id/tr14335002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alpi 2008.02.11. 15:51:10

Nagyon szép a város, tetszik! Amúgy az egész város (beleértve a széleit) ilyen stílusú és szép vagy csak a sétáló utca?:) Különös figyelmet érdemel a szívecskés pad:D. Az ilyen romantikázósoknak van kitéve vagy mi?:) Meg külön bicikli lámpák, funny:).
Kár, hogy nem lehet kinagyítani a képeket... vagy meg lehet oldani,hogy lehessen?
Roli... látod már milyen közel a cél? Ott vannak a kávézók;). Legközelebb kérd meg Norbit, hogy menjen be és lőjön el ott is 1-2 képet:D.
Csak így: "Bocs srácok, a soproni haverom nagyon kíváncsi, fújnátok egy kicsit ide a kamerába a füstöt?":D

vekony 2008.02.11. 21:00:22

Az egész város szép, nem csak a sétáló utca. Pl a campus is a város szélén van, és a kacsás kép is útközben hazafelé készült.
A pad az gondolom romantikázásra van, bár elég forgalmas helyen van.(Gondolom ilyen túristáknak látványosság)
A képekkel nem fogok szórakozni, ha nagyítani akarjátok, akkor szedjétek le és szét photoshopozhatjátok:)
Voltam kávézóba, de nem láttam szétfűvezve embereket, úgyhogy azért nem ilyen mindennapos dolog ez.

Rolee 2008.02.21. 19:08:43

Norbi!

Ezt azért nem veszem be. Fogadjunk a bicajosok a képeken is azért mind öreg nénik, hogy anyukádék ne lássák, hogy még bicajozás közben is lóg a dekk az emberek szájából, és nehogy megtudják hova kerültél. De megértem hogy ezt nem írhatod le, meg képet sem tehetsz fel erről emiatt, de azért küldhetsz füvet, megígérem, h nem árullak be.

Rolee 2008.02.21. 19:18:11

Az értelmes részt (igen ilyen is van:) kihagytam az előzőből:
Nekem az tetszik, hogy mindenki bringával jár. Pesten a töménytelen autót rühellem a legjobban. A város levegője kb mintha rácuppannál egy kipufogóra. Dugók, dudálás, kinek kell ez? Szerintem ez a legjobb abban a városban, hogy emiatt nincs annyi autó.
süti beállítások módosítása