HTML

Enschede-i élet

Enschedeben töltött erasmus-os hónapok

Friss topikok

  • Roli: És miért kell látnia red light district-et mindenkinek? Részletezd! :D (2008.04.15. 22:51) Amsterdamban
  • gklka: Köszönjük :P A képek jók amúgy :), képriport az rulz. (2008.04.11. 01:33) Bank again
  • gklka: Hát, szerintem azért a BME pár nagyságrenddel szebb :) (2008.04.11. 01:32) Egyetem
  • Roli: Írj már valamit, így hiába csekkolom a blogod! :) Biztos egyfolytában füvezel, azt nem érsz rá. Ez... (2008.03.13. 02:43) Sörváltó
  • Gábor: kössz a linket, de azt az oldalt próbáltam elsőnek. Ezek ilyen custom helyi modellek, de azóta már... (2008.03.04. 05:41) Képek Gábortól :)

Linkblog

Vizsgaidőszak

2008.04.10. 19:43 vekony

Hosszú idő után, írok a vizsgaidőszakról. Úgyis eléggé friss az élmény.:)
Szóval mint már tudjátok itt 8 hét után volt 2 hét vizsgaidőszak. Ez a második hét a vizsgaidőszakban, és már jövőhéten kezdünk megint. Túl vagyok a vizsgáimom, de hozzá kell tenni hogy leredukáltam 3 tantárgyra a vizsgáimat. (Coding Theory, Xml&Databases, Database transaction&processes ). Azért  csináltam ezeket, mert ebből  kellett házit csinálni végig, szóval nem sík hülyén álltam neki.

A vizsga itt úgy működik, hogy elvileg jelentkezni kell rá, de nem úgy mint otthon, hogy előtte való nap még vígan lemondhatod, hanem itt valami 2 héttel hamarabb kell jelentkezni. Persze lekéstem a határidőt, mert csak akkor szóltak, mikor már lezárt a rendszer:) Végülis nem volt belőle semmi gond. Gondolom azért fontos, hogy tudják, mennyi papírral készüljenek. Mert itt ilyen előre gyártott üres, majdnem füzet nagyságú papír kötegett kapsz. Bár szükség is van rá, mert 3 és fél óra alatt tud és kell is írnia az embernek. Nem is azért mert olyan nehéz a vizsga, hanem van egy rakás feladat. Emellé ki kell tölteni egy kis lapocskát neveddel és címeddel, amin majd kb. 3 héten belül megkapod a postaládádban az eredményedet. Nem kapkodják el, mondjuk már meg sem lepődök, hisz hollandok. Azt azért még hozzá kell tenni, hogy a vizsgákon amin voltam, maximum 12en voltunk. Szóval télleg nem értem mi tarthat ennyi ideig.
Másik jellegzetesség, hogy lehet általában használni legális puskát. Legalábbis három vizsgából, kettőn engedélyezett volt egy A4es kézzel írt puska, a harmadik vizsgán, meg lehetett használni mindent. Bár azért el kell áruljam, hogy nem vettem észre, hogy valamivel is könnyebb lett volna, mint mondjuk otthon egy vizsga, és az idő is volt hogy kevés volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vekonyn.blog.hu/api/trackback/id/tr24420244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása