HTML

Enschede-i élet

Enschedeben töltött erasmus-os hónapok

Friss topikok

  • Roli: És miért kell látnia red light district-et mindenkinek? Részletezd! :D (2008.04.15. 22:51) Amsterdamban
  • gklka: Köszönjük :P A képek jók amúgy :), képriport az rulz. (2008.04.11. 01:33) Bank again
  • gklka: Hát, szerintem azért a BME pár nagyságrenddel szebb :) (2008.04.11. 01:32) Egyetem
  • Roli: Írj már valamit, így hiába csekkolom a blogod! :) Biztos egyfolytában füvezel, azt nem érsz rá. Ez... (2008.03.13. 02:43) Sörváltó
  • Gábor: kössz a linket, de azt az oldalt próbáltam elsőnek. Ezek ilyen custom helyi modellek, de azóta már... (2008.03.04. 05:41) Képek Gábortól :)

Linkblog

Új lakók

2008.04.10. 20:18 vekony

Erről már rég akartam írni, hogy a fél társaság lecserélődött itt a Matenweg 10-ben :)

Ha még emlékesztek, akkor volt a két közvetlen szomszédomon kívül két bangladesi és egy spanyol. Na ők elhagyták köreinket kb. egy hónapja. Nem vagyok rasszista, de én személy szerint marhára örültem neki. A két bangladesi eléggé felfoghatatlan világ volt számomra, és még érteni sem értettem, amit mondtak. Na majd erre külön kitérek. A spanyol mondjuk nem sok vizet zavart, mert sosem láttam.
Helyettük érkezett egy ukrán srác, de mielőtt kérdeznétek:), ő sem tud magyarul. A barátnőjével jött, aki szintén itt lakik valamelyik tömbben, de gyakorlatilag itt laknak egy szobában. Valami hasonló ösztöndíjjal vannak itt mint az erasmus, legalábbis azt mondták. Bár szerintem semmi köze nincs hozzá, mert én még őket tanulni nem láttam és most a vizsgaidőszakban sem voltak vizsgáik:)  Viszont állandóan főznek valamit a konyhában. Tegnap például itt a szoba elött kinn piknikeltek, és saslikot készítettek(én meg itt tanulhattam a szobámban) Van ilyen kinti grillező szerüségünk, bár én nem nevezném annak. Amúgy szerintem ő a legnormálisabb gyerek itt. Valamikor még a konyhát is kicsit kitakarítottuk.
Akkor érkezett egy indiai srác. Ő azért nagyságrendekkel normálisabb mint a bangladesiek, bár őt is elég nehezem értem:) Postdoctornak tanul itt. Ez az ami a Phd után van, legalábbis ezt mondta. Fizikus és lézerekkel foglalkoznak a kutatócsoportban:)
A harmadik új srác pedig mexikói, bár róla nem tudok semmit, mert eddig egyszer láttam és nem jár konyhába. Egyébként csak ott találkozom velük.
Pluszban amit megtudtam, hogy a román srác 3 éve nős. Ez így önmagában nem lenne meghökkentő, de képzeljetek el egy ilyen 22-nek kinéző fiatal srácot, aki már két éve itt tanul hollandiában és még a mosogatás is nagy gondot jelent számára. Szóval ki nem néztem volna belőle.
Zárójelben megjegyzem, hogy a finn gyerek meg 38 éves. Na ez meg még hihetetlenebb volt számomra. De de ezt meg még úgysem lehet leírni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vekonyn.blog.hu/api/trackback/id/tr61420291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása