HTML

Enschede-i élet

Enschedeben töltött erasmus-os hónapok

Friss topikok

  • Roli: És miért kell látnia red light district-et mindenkinek? Részletezd! :D (2008.04.15. 22:51) Amsterdamban
  • gklka: Köszönjük :P A képek jók amúgy :), képriport az rulz. (2008.04.11. 01:33) Bank again
  • gklka: Hát, szerintem azért a BME pár nagyságrenddel szebb :) (2008.04.11. 01:32) Egyetem
  • Roli: Írj már valamit, így hiába csekkolom a blogod! :) Biztos egyfolytában füvezel, azt nem érsz rá. Ez... (2008.03.13. 02:43) Sörváltó
  • Gábor: kössz a linket, de azt az oldalt próbáltam elsőnek. Ezek ilyen custom helyi modellek, de azóta már... (2008.03.04. 05:41) Képek Gábortól :)

Linkblog

Holland időjárás

2008.02.11. 00:05 vekony

Írok egy kicsit a holland időjárásról, hogy mégis mit kell hozni otthonról, ha valaki erre tévedne. Nem vagyok itt csak egy hete, de az idő az kiszámíthatatlan. Kezdem az elején. Otthonról elindultam, ugye sapka, sál, nagy kabát, mert azért csak tél van. Én nem akartam hozni ilyeneket, mert mindenki mondta, hogy hát itt nincs olyan hideg, meg nem olyan szélsőséges az idő mint nálunk, de hát ugye az anyai szónak nem lehet ellentmondani:)
A lényeg, hogy a repülön bemondták, hogy megérkeztünk Eindhoven-be de még nem tudunk leszállni, mert takarítják a  havat...Na mondom, jól kezdődik. Szóval hóval fogadott az időjárás és napközben is majd meg lehetett fagyni. Aztán az elkövetkező pár napban meg hol esett hol nem, (persze az eső is akkor kap el, amikor tekerek a városba, hogy vegyek valamit). Persze a szél is fújt rendesen, ráadásul a biciklin is szorult a hátsófék, és még el is tévedtem, szóval érdekesen alakult a városi kirándulásom...( el is döntöttem utána, hogy megcsinálom a biciklit, persze szerszám nincs, úgyhogy maradt a nyers erő:))
Az esős napok után, pedig az időjárás megint érdekes fordulatot vett, mert valamelyik nap pl. kapát nélkül mentem az egyetemre, mert úgy sütött a nap, hogy besültem a nagy kabátba. Persze estére meg megint úgy lehűl az idő, hogy megint meg lehet fagyni.
Szóval összegezve, aki idejön az készüljön mindennel, mert itt nem lehet tudni előre semmit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vekonyn.blog.hu/api/trackback/id/tr71334343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása